Very belated and different kind of update

1 december 2014 - Embu, Kenia

Jambo lieve vrienden en familie :)

Tja, dat bloggen gaat dus toch iets minder makkelijk dan dat ik hoopte... Ten eerste is het internet rottig, WiFi voor mijn laptop heb ik alleen op bepaalde plekken in de stad. En motivatie is vaak ver te zoeken na de pittige dagen die we hier maken. Daarnaast vind ik het lastig om alles zo te beschrijven zoals het hier ook echt is of gebeurt. Ik ben mijn best aan het doen op een nieuw verhaal met de hoogtepunten van de afgelopen weken, maar tot die tijd heb ik een andersoortige update voor jullie.

Voor school moeten we een zo creatief mogelijke update geven iedere week, daar kunnen we bonuspunten mee verdienen. Wij hebben gekozen om dit in een soort stripvorm te doen. Dat betekent dat we foto's met teksten erbij in een document zetten. Nu kan ik dat document hier niet op zetten, maar ik zal iedere pagina er afzonderlijk opzetten als 'foto'. Ik heb de pagina's genummerd, zodat het duidelijk is welke pagina eerst komt etc. Ik zal allebei de updates van week 1 en week 2 erop zetten. Hopelijk maakt dat mijn afwezigheid hier een beetje goed.

Even kort: Het gaat nog steeds goed hier. Ik voel me hier goed en ik heb geen heimwee. De dagen zijn lang en zwaar, maar oh zo waardevol. Ik geniet er met volle teugen van en ik word zelfs een beetje bruin (naast dat ik steeds verbrand...)

Tot snel <3

@Mama: Gefeliciteerd met je verjaardag Mama :)

@Nina: ik maak super veel gebruik van dat mini portemonneetje

@Papa: Iedereen hier is heel blij met je wereldstekkers, ik moet ze vaak uitlenen

@Pascale: Ik heb veel aan jullie gedacht <3

@De rest: Ik denk ook aan jullie hoor ;)

1. Mylaine:
    1 december 2014
    Leuk die stripvorm! En fijn dat je het naar je zin hebt (en nog geen heimwee hebt). Ondanks de zware dagen moet het vast en zeker heel waarderend werk zijn:)
  2. Karlijn:
    2 december 2014
    Hee lieve vriendin,

Wat leuk om die foto's te zien met tekst, dat is zeker een goede update om te weten hoe het met jullie gaat daar! Erg origineel, hopelijk krijgen jullie de bonuspunten :) Fijn dat het goedgaat en dat je nog geen heimwee hebt! Heel veel succes en wij kijken uit naar een nieuw verhaal (en vooral nieuwe foto's) :)

Veel liefs van mij xx