Updateeee

11 december 2014 - Embu, Kenia

Mzungu!

En toen was ik alweer op de helft van mijn reis... De tijd gaat echt enorm snel en momenteel vind ik dat niet echt leuk. Ik zit hier heel erg op mijn plek. Het project is geweldig, de kinderen zijn super leuk en het klikt goed met de lokale bevolking (iets te goed? Eerste Keniaans liefdesverklaring gehad haha). Helaas wordt het nu nog moeilijker om iets te posten, want de oplader van mijn laptop is kapot gegaan.. Vandaag heb ik de nieuwe update van school er weer opgezet.
Dit weekend hebben we een fun dag georganiseerd met zo'n honderd kinderen. Enorm veel zin in!

Hopelijk gaat in Nederland alles goed! Ik hoor graag ook wat verhalen van jullie in de reacties :)

Kwa Heri!
Liefs Sabine

1. John:
    11 december 2014
    Sabine leuk om te lezen dat het zo goed gaat met je stage en je het goed naar je zin hebt! Maar kom maar snel terug hoor, want je wordt gier ook erg gemist ☺️
  2. Freke:
    11 december 2014
    Ja, Sabine het gaat hier wel goed, maar het is snert-weer! niks mooie witte velden met sneeuw. Natte bagger, dat is ons lot. Ik pas zeker niet meer op die 10m² kamer daar bij jullie? Fijn te lezen dat het goed gaat. Mooie foto's, die dat ook tonen. X
  3. Robin:
    11 december 2014
    Lieve Muzunga, als ik t zo allemaal en zie hoe goed jij daar op je plek zit, vraag ik me af of je nog wel terúg komt. Als je langer wilt blijven, no problem, dan komen we je in mei volgend jaar gewoon opzoeken in Nantuki of we spreken af in Zanzibar, kunnen we samen het geboortehuis van Freddy Mercury van Queen vezoeken. Zou me trouwens niks verbazen als je dan al vloeiend KiSwahili spreekt. Times flies when you're having fun, is je cultureshock al voorbij? Tja, en alles went behalve n Keniaanse voetbalvent? Blijf jezelf en laat ze daar allemaal zien dat jij een goed Nederlands exportproduct van echtelijk geknutsel bent. Na kupenda! Baba xxxx
  4. Karlijn:
    14 december 2014
    Super om te horen dat daar alles goed gaat! Ben benieuwd naar hoe de fundag is verlopen! En Keniaanse liefdesverklaring ja? Wel terugkomen he!! Ik kan jou echt niet missen hoor haha! Ik mail je wel weer verhalen van hier :P Have fun en geniet! Xxxx mij
  5. Els:
    14 december 2014
    Ha Sabine, fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt met je project in Kenia. En liefdesverklaringen...hahahaha vast wel ja, laat die maar lekker aan je voorbij gaan ;)... Hier alles goed, we komen al in de mood voor X-mas. Ben al vrij, als oudere jongere heb je wat meer vrije dagen. Dadelijk gaan we met je moeder en Jan uit eten, heb er zin in. Lekker Thais. Hou de spirit er in en ik lees je volgende updaatje vanzelf weer. Top hoor, you are going strong. Liefs x Els
  6. Pascale:
    16 december 2014
    Hoi, hoi Sabine,
    Mooi update van jou. Maar wel erg kort, zeg :-)
    Zoals je al gelezen hebt, is het hier in NL behoorlijk natte en koude boel. Maar nog 4 weekjes en we zitten ook in het mooie en warme (Zuid-)Afrika. <3
    Een knuffel van ons beide.
    Nico en Pascale